Traditioneel kerstconcert

Het traditionele kerstconcert in de Sint-Jan in Oosterhout vindt plaats op zondagmiddag 9 december. Aanvang: 15.00 uur. De jeugd- en gemengde koren van de Basiliek en de St. Laurentiuskerk te Dongen o.l.v. dirigent Frans Bullens, diverse solisten, een blazersensemble en de organisten Jan Willems en Ton Stevens zullen u in de juiste kerstsfeer brengen. Omdat het kerstconcert al op 9 december plaatsvindt, zal het concert ook deels in het teken staan van de advent. Er is natuurlijk veel koorzang (door jong en oud), er zijn mooie arrangementen voor blazers, orgelmuziek op het Maarschalkerweerdorgel, een kerstverhaal en ook veel samenzang. Kortom: kerstconcert zoals een kerstconcert moet zijn: met oude en nieuwe gezangen van advent tot kerstmis toe. Van harte aanbevolen dit sfeervolle kerstconcert!

De stichting Ludens biedt u dit concert ook dit jaar weer gratis aan al zal door middel van een collecte een vrijwillige bijdrage worden gevraagd. Het concert duurt ongeveer anderhalf uur; er is geen pauze.