5 augustus: Rowan van der Westen

Het vijfde Marktconcert op zaterdagmiddag 5 augustus a.s. wordt verzorgd door Rowan van der Westen (Raamsdonksveer). Rowan is een goede bekende van de Marktconcertserie: hij trad al enige malen met succes op en ook dit jaar staat hij weer garant voor een publieksvriendelijk programma met o.a. werken van H. Andriessen (Premier Choral), C. Saint-Saëns (de zwaan), A. Guilmant en L. Boëlmann (de bekende Suite Gothique). Rowan studeerde piano en orgel aan het conservatorium te Tilburg en bekwaamd zich momenteel verder in het directievak aan het conservatorium te Antwerpen. Hij is zowel thuis in de klassieke (kerk)muziek als in het lichtere genre: zo is hij o.a. dirigent van het Lambertuskoor te Etten-Leur maar ook van het popkoor Easy Goin’ te Oosteind. Van harte aanbevolen dit vijfde Marktconcert!