Rabobank clubkas campagne

De Rabobank heeft voor het sponsoren van verenigingen en stichtingen die werken in het algemeen belang sinds een aantal jaren een nieuwe manier bedacht om deze organisaties te steunen. De Stichting Ludens heeft zich aangemeld voor deze actie. De leden van de Rabobank kunnen bij deze actie hun stemmen uitbrengen op deze deelnemende verenigingen/stichtingen/organisaties. Hoe meer stemmen, hoe hoger de cheque die aan de desbetreffende organisatie/stichting/vereniging wordt uitgegeven. Ook de Stichting Ludens wil natuurlijk stemmen verwerven en daarom deze oproep.

Van 4 t/m 16 april 2018 kunnen leden hun stem uitbrengen. Dit kan met de persoonlijke stemkaart die zij rond 1 april per post ontvangen. Met deze stemkaart kunnen zij vijf stemmen uitbrengen via de website www.dichterbijamerstreek.nl, maximaal 2 stemmen per organisatie.

Als u lid bent van de RABO, krijgt u dus automatisch uw stembiljet. Geef een stem aan Ludens en ondersteun de activiteiten rondom het Maarschalkerweerdorgel! Het mogen er ook twee zijn… Alvast dank voor uw medewerking en hopelijk tot ziens bij een van onze concerten.